Behandel de muur eerst met licht grijze latex, nadat je de oneffenheden hebt weggewerkt. Daarna kun je 1 of 2 lagen witte latex aanbrengen en is je muur wit.
Zo hebben wij het ooit gedaan over onze toen nog, rode muur. Direct wit erover werkte niet.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Uitstekend advies, daar je op deze manier de felheid van die kleur dempt.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Bedankt Arie :)
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
klopt,. eerst grijs erover. maar wie verzint er nou witte bollen???
anders glasvezelbehang eroverheen en dat wit verven.

Andere antwoorden (2)

Eerst flevopollen of in de grondverf zetten en dan texen.

https://www.google.nl/search?q=flevopol&oq=flevopol&aqs=chrome..69i57j0l5.1936j0j7&sourceid=chrome&espv=210&es_sm=122&ie=UTF-8
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Wat. ...?
ronron1212
10 jaar geleden
Flevopollen is alleen nodig als de onder grond niet hecht. Ik neem aan dat je met texen bedoeld muurverf?
ronron1212
10 jaar geleden
Grondverf is bedoeld voor hout en niet voor muren
Ga met een fijn stukje schuurpapier over de randen van de cirkel schuren want anders zie je de vorm weer terug als de muur gesausd is. Koop een goede kwaliteit saus van histor of flexa extra dekkend en ga er twee keer overheen .