Kan ik deze douchekop vervangen?

Ik wil deze vaste ( zonder slang) douchekop vervangen.

Toegevoegd na 1 dag:
Ik zie dat het kogelgewricht er af kan met de 8mm imbus sleutel. Het ronde plaatje kan ik alleen een cm van de muur wegdraaien.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
1.5K
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijder die ronder plaat op de muur ( door middel van een platte schroevendraaier etc ) daarna kun je de leidingen los maken, wel eerst het water in het huis afsluiten voordat alles je huis inspuit...
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Oké super dat wist ik niet
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Zo lang de kraan dicht staat komt er ook geen water uit.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Nee precies ik doe de kraan niet open!

Antwoorden (1)

Ja hoor, die kan je er gewoon afschroeven en meenemen naar een bouwmrkt om een vervanger uit te zoeken. je kan er ook een met een slang aan zetten dan.