Hoe hang ik fotolijstjes op aan een gipswand?

Is er bijv. plak materiaal voor of kan ik met speciale schroeven boren/spijkers timmeren of zijn er nog andere oplossingen? Het gaat om vliesbehang, zie afbeelding

Picture for question
4 jaar geleden
10.2K

Antwoorden (2)

Als het om kleine fotolijstjes gaat (foto's 10 x 15 tot 12 x 18) kan je het gewoon doen met een spijkertje van 2,5 tot 3 cm (recht in de wand slaan en lang genoeg dat hij er net achter uitkomt). Als het wat zwaarder wordt kun je holle-wandpluggen kopen. Die boor je in de gipsplaat. Als je daar dan een schroefje indraait trek je de achterkant van de plug tegen de gipsplaat aan.
Verwijderde gebruiker
4 jaar geleden
Er is een merk die Powerstrips verkoopt. Scheel je weer gaten in de muur!