waar juist op de sifon moet ik de verluchting plaatsen (om het leegtrekken van andere sifons te verhinderen)?

10 jaar geleden
1.1K
Poet
10 jaar geleden
Kun je iets duidelijker vertellen wat voor constructie je maakt of hebt?

Antwoorden (1)

Niet aan de kant van de afvoer/wasbak
Maar aan de kant waar de afvoer heen gaat!
Ervoor dus zodat de beluchter eerst werkt en niet de cyfon leeg wordt gezogen!
Als je hem aan de kant van de wasbak houd zuigt ie toch weer eerst. De cyfon leeg!
In je vraag staat "waar op het cyfon"
Ik heb dit nog nooit gezien, maar dan op de hoge kant!
Op een plugbeker cyfon bestaat het volgens mij niet, dus dan ervoor!