Hoe kan je zelf een T-shirt bedrukken?

Hallo allemaal,

Het leek mij een leuk idee om voor iemand een cadeautje te maken, Mijn idee was namelijk dat ik een shirt voor iemand ging bedrukken. Moet dat met speciaal papier? En zo ja, waar koop ik dat? Moet ik ook ergens rekening mee houden?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Het beste antwoord

Je moet een zgn T-shirt transfer kopen. Die van de V&D zijn best goed, gaan per 6 in een pak. Bij het uitprinten er aan denken dat je dat in spiegelbeeld doet en kies ook het juiste soort papier bij je printerinstellingen. Volg dan de gebruiksaanwijzing die bij de T-shirt transfer zit: op T-shirt leggen en aanstrijken. Dan wachten tot alles er goed opzit, binnenstebuiten halen en afdruk aan achterzijde goed instrijken. Wel even een schone theedoek over de voorzijde leggen alvorens in te strijken.