Ik wil gedeeltes van mijn vloer van belgisch hardsteen opnieuw voegen. Wie heeft er tips?

Op sommige plaatsen zit het voegsel los of is het weg; op sommige plaatsen is het voegsel vuil. Hoe krijg ik het nieuwe voegsel goed "plakkend" aan het oude? Nog tips voor het weghalen van de grauwsluier?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Antwoorden (2)

De sluier kan je weghalen met cementsluierverwijderaar van HG.Om te voegen moet je een bepaalde diepte hebben.Slijpen, of met een zogenaamde "renovator" en het juiste accessoire.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Oud en nieuw voegsel kan men nooit goed aan elkaar krijgen en ook zal je altijd een kleurverschil zien.

Het beste kan je de oude voegen verwijderen en er nieuwe inzetten, wil je toch gaan voor oplapwerk kan je de oude voegen schoonmaken met tandpasta en dan hopen dat er geen kleurverschil is tussen de oude en nieuwe voegen.