hoe kan ik mijn schoen repareren ?

ik heb een nike airmix. aan de buiten kant zit er een scheur en die wil ik maken met seconden lijm maar is dat een goeie keuze. die scheur zit waar
de schoenen het meest buigen dus aan de voorkant.
hebben jullie een idee hoe ik dit kan maken het kan verder scheuren.

Alvast bedankt!!!

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
5.2K

Het beste antwoord

Dit lukt met Pattex special schoen. Dat is flexibel, waterdicht en speciaal voor schoenen bedoeld, in tegenstelling tot secondenlijm dat niet flexibel is en daardoor snel loslaat.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
dank je wel!!!

Andere antwoorden (1)

Secondenlijm lijkt mij hier niet geschikt omdat er te veel beweging op die plaats zit,vraag is nu uit welke stof dit onderdeel bestaat dit om het soort lijm te kunnen bepalen.Maar ik denk dat je best eens tot boj de schoenmaker gaat,die hebbe ervaring met dergelijke problemen,en her herstellen zal minder kosten dan dat je zelf een produkt moet zoeken.