Voor zover ze die niet in vrijwel elke goed gesorteerde fourniturenzaak hebben (waar ze dus naai- en handwerkaccessoires verkopen) kunnen ze ze vrijwel zeker wel voor je bestellen.
Uiteraard zijn ze ook online te bestellen ; in de bron een willekeurige link, en voor die prijs zou ik me niet helemaal het rambam gaan zoeken. (De verzendkosten zijn waarschijnlijk hoger).

Toegevoegd na 2 minuten:
(De precieze fabriek kan ik je overigens niet zo snel vertellen ; dit soort dingen wordt vrijwel altijd gemaakt in China en omgeving. Zeker niet in Nederland, voor dat geld)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
De meeste van deze fabrikanten zitten in Taiwan
in onderstaande bron staan een hoop gegevens