Makkelijke en slimme manieren om dingen op te bergen?

Ruimtegebrek, wie kent het niet? Hoe ga jij daar mee om? Help anderen aan handige manieren om zo slim mogelijk met je beperkte ruimte om te gaan!

Weet jij het antwoord?

/2500

Ik gebruik zo’n vacuumpomp voor de zomer/winterkleren. Gewoon in die plastic zak doen, vacuum zuigen en opbergen. Scheelt enorm veel ruimte en na een half jaar haal je alles schoon en fris weer tevoorschijn.

Een standaar boekenkast is leuk maar je kan ook gewoon eens je boeken op grote stapels leggne. Ziet er speels uit en is weer eens heel wat anders.

Op de kamer van mijn dochter heb ik van die grote conserve blikken opgehangen. Boven haar tafel zodat ze makkelijk bij kan. Er zitten potloden, stiften en haar spulletjes in. Heel handig. Wel eerst goed schoonmaken en het etiket eraf halen. Een gaatje in het blik boren. Let erop dat de mooie kant voor komt te zitten. En aan een haakje in de muur bevestigen.

Uitgekeken op die saaie witte magneetborden? Koop dan eens een simpel stuk hardboard en verf die met magneetverf of schroef er een dun metalen plaatje op. Plak daar het leukste behang dat je kunt vinden overheen. Schroef er eventueel nog wat hanghaakjes op en je hebt een blikvanger met een mooi dessin op je muur die ook nog eens heel praktisch is. Met magneten plak je er notities, kaarten, nieuwsbrieven op en aan de haakjes kan je zwaardere stukken hangen (kalender, sleutelhangers, enz). Veel plezier ermee.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100