Waar kan je rond de gemeente Utrecht glas van 1m2 goedkoop krijgen? en kan je het daar ook goedkoop op maat aanvragen?

Wij willen namelijk een terrarium bouwen, maar we vinden het erg duur. Weet iemand een goede site waar we het goedkoop kunnen krijgen? >7,50€ per 1m2

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Antwoorden (1)

hoi YvoELLING,

grote stukken glas haal je bij de sloop
zoek een bouwer die bezig is met het vervangen van glas in een flat of zo, vervangen van lekkend dubbelglas, wisselen van enkel naar dubbel glas, kortom dit soort klussen worden nog steeds uitgevoerd.

dan is het een kwestie van een kratje bier en je hebt je glas.
veel goedkoper dan bij de reguliere handel

een terrarium, je kan ook stegdoppel plaat of plexiglas of lexaan gebruiken. ook hiervoor even rondneuzen naar tweedehands want ook dit is duur als je het nieuw moet kopen.

veel suc6
groeten, Dré