nee, dat kan niet als wol eenmaal nat is en het is gevilt en het is een lap geworden kun je het niet meer over doen want door het vilten zijn de wol haren als het waren in elkaar gehaakt en als er aan de zijkanten van de lap nog ongevilten wollen haren zitten kunnen die nog in elkaar gevilt worden maar anders niet
maar als je bijvoorbeeld een vilten figuurtje op een vilten lap wilt vilten (als alles al nat is geweest) kun je het nog wel doen met een speciale naald met weerhaakjes er aan; een viltnaald, hiermee kun je ook ongevilten wol op een lap prikken
ik hoop dat je hier wat aan hebt!!!
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
De stukjes vilt zijn niet in aanraking geweest met water. Kan het dan wel een geheel worden?