Als je een echte goede hebben wil kost die ongeveer 4 euro.
12 jaar geleden
Nog geen twintig cent per stuk.
Amadea
12 jaar geleden
Hier (bij de link) is 'tie 98 cent ex. BTW
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
varieert: van 0,25 cent tot ruimt 2 euro
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Die kost geen 8 euro, dat zijn de bezorgkosten. Hij kost 1,79 incl btw.
Ik hen ze altijd gratis. De chauffeur van de houthandel deelt ze vaak uit.
jc54
12 jaar geleden
Dat ligt natuurlijk aan de winkel maar ik denk als je naarde bouwmarkt gaat hooguit 2 €nooit meer ;)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Alles is afhankelijk van de kwaliteit die je wilt.
Het bekendste merk onder de potloden is Lyra.
Ook zij hebben meerdere soorten tegenwoordig.
Zo hebben ze nog de normale (lees: ouderwetse) en deze staat onder in de link voor € 1,50. maar ze hebben ook tegenwoordig potloden die op alles schrijven.