waar kan ik een hele grote houten plaat kopen?

ik ben van plan om een groot bureau te maken, alleen kan ik nergens een plaat vinden die 3,10 bij ong. 0,90 (of groter). weet iemand waar ik zon plaat kan kopen? het maakt niet uit via internet of in een echte winkel, maar als het in een winkel is moet het wel een beetje in de buurt van Amsterdam.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
1.1K

Het beste antwoord

Nagenoeg elke Houthandel kan platen leveren van 305 cm x 122 of153 cm, want dan is dit de breedte die bij deze lengte hoort, langer heb ik nog nooit nergens gezien, Je zou natuurlijk ook het blad uit 2 gedeeltes kunnen maken, als je dan gebruik maakt van een lamellofrees en lamellen en je schuurt het geheel goed zie je er nauwelijks iets van, zeker niet als je er ook nog formica erop lijmt met contactlijm

Maar er zijn wel platen van 310 cm zie link.
Bezorgkosten zijn € 40,00
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Bij de Hubo. Daar zitten twee filialen van in Amsterdam. Zie http://www.hubo.nl/search/location/amsterdam
Amadea