Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Waar kan je kant en klare beton kopen in Delft en omgeving?

Ik heb ongeveer 1 m3 kant en klare (vloeibaar) beton nodig. In de buurt van Utrecht zijn er een aantal bedrijven die dit los storten in bijv. een aanhanger.

Is er in Delft of in de buurt van een bedrijf dat vloeibaar beton verkoopt?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
1.3K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (4)

is 20 km van Utrecht nog in de omgeving?
hier draaien ze beton en kunnen het zo in een aanhanger laten lopen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik kan je ten zeerste afraden kant en klare vloeibare beton op je aanhanger te laten storten/gieten vooral als je dan ook nog een stukje moet rijden, en ik spreek uit ervaring.
Door het rijden verdicht je op dat moment de beton, hetzelfde als bij een trilnaald, waardoor de beton bij aankomst met heel veel extra moeite van de aanhanger gehaald kan worden, omdat onder het rijden alle aanwezige lucht naar boven komt en de beton heel vast en dicht gaat zitten
Het is dan beter om beton te bestellen en de betonwagen aan huis te laten komen, echter door het weinige beton dat je nodig hebt zullen er meer vervoerskosten worden berekend

Bedrijven in de omgeving van Delft zijn:

De Boo Betonmortel Delft
Rotterdamseweg 274, 2628 AT DELFT
of

B.V. Betoncentrale "Fabriton Postbus 471 , 2600 AL DELFT
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Beton op maat laten mengen.
Deze in de bron zitten in de buurt van Delft en ze kunnen het ook komen leveren.
Dat scheelt werkt en je hebt precies genoeg. En beetje meer of minder is geen probleem.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
KAnt en klaar vervoeren is inderdaad niet goed
Als je toch wil vervoeren, neem dan beton mortel, beton met weinig water.thuis kun je er dan water bij doen
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding