Hoe poets ik deze kachel zo mooi mogelijk op?

Toegevoegd na 13 minuten:
De foto laad niet. Hoe poets je kachels zo mogelijk op? Is mijn vraag dan nu!

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Antwoorden (2)

Met kachelpoets.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ja.
What else?
Met Zebraline, ook wel kachelpoets of kachelzwart genoemd.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dat is 'm inderdaad, +
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Perfect spul ook om oude ijzeren voorwerpen mee op te pimpen. Ik heb er een stel gewichten van een Comtoise, een min of meer antieke Franse klok, mee mooier gemaakt met die matzwarte glans. Niet voor puristen maar aan de andere kant horen die gewichten inclusief klok eigenlijk in een houten behuizing, als je voor het echte gaat.