Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Weet iemand een site waar ideëen op staan om een lantaarn in te richten?

Je ziet vaak tegen kerst van die lantaarns met daarin prachtige kersttaferelen. Nu trouwt mn dochter volgende week en heb een mooie lantaarn gekocht en wil die ook inrichten maar dan gericht op hun als bruidspaar en wat daarmee samenhangt...
Weet iemand een site waar ideëen op staan? Ik zoek me rot op internet maar vind er geen. Dus ik dacht vraag ik het hier.

BVHD !!!

11 jaar geleden
1.3K
Amadea
11 jaar geleden
Wat bedoel je dan met het inrichten van een lantaarn? Je kan de raampjes beschilderen of beplakken, dan ziet dat er leuk uit als het licht brandt. Maar ik heb zo'n idee dat je iets anders dan een lantaarn moet bedoelen...

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Een specifieke site heb ik niet gevonden. Als je googled op afbeelding met de tekst tafereel lantaarn krijg je wel wat voorbeeldjes. Ik denk dat je zelf creatief zult moeten zijn. Wil je er ook kaarsen in die moeten branden? Dat beperkt de mogelijkheden natuurlijk. Anders kun je wellicht iets doen met (witte) zijde bloemen, een (wit) miniatuur trouwauto, (witte) miniatuur dieren als zwaantjes, uilen, hertjes oid. Bruidsuikers, tule, voile, kralen. Een bruidspaartje voor op een taart, of zelfs kleine taartjes of cupcakes. Echte of van (witte) klei, brooddeeg. Misschien kan er wel teveel. Als je nog tijd hebt kijk eens in brocante winkeltjes of tijdschriften en beperk je niet tot lantaarns maar zoek sfeerimpressies en andere kleine tafereeltjes. Veel succes! En een fijne bruiloft!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding