waar kan ik in Apeldoorn of omgeving meubels laten (zand)stralen?

of een cabine huren waar ik het zelf (of handiger? fam. lid) het zelf kan doen.

het gaat om massief houden stoelen, en afbijt, schuren etc is geen optie (bewerkelijk houtsnijwerk dus heb ontdekt dat het monnikenwerk is)

Toegevoegd na 1 minuut:
#huhum#
wil de stoelen houden maar ze zijn van hout en dus niet van houd.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
3.1K

Het beste antwoord

Voor zover ik kon zien zit de dichtsbijzijnde in Ede en Ederveen.

http://www.straalbedrijfevers.nl/site/hout_stralen.html

Ook kun je een soort doe het zelf set kopen.
Op dit forum hebben ze het over een doe het zelf set.

http://www.woodworking.nl/viewtopic.php?f=3&t=1202
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
thanx :)) ga even snuffelen naar meer info n.a.v de linkjes :)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Graag gedaan,ik hoop dat het wat is.

Andere antwoorden (2)

Thuis zelf (door een familielid laten) doen?

simpel straalpistool, prima voor klein/delicaat werk.
http://link.marktplaats.nl/1000310838
een compressor kan je huren. (of ook kopen als je geen zin hebt alles binnen twee dagen te doen, 2e hands kopen en weer verkopen is het goedkoopst)

Een cabine is makkelijk en goedkoop te maken, maar ik zou het lekker buiten doen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Hallo
Zandstralen lijkt mij niet niet zoon goed idee.
Maar logen dat is hier de op lossing voor.

succes
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
(zand)stralen lijkt mij juist wel een goed idee gezien het effect hiervan. logen vind ik te kostbaar, en het zelf doen heeft me al een keer bijna het zicht van een oog gekost. toch bedankt voor de reactie. :)