hoe kom ik aan goedkope 1.2volt oplaadbare accus met soldeerlip van min 2000 amp ?

deze zoek ik omdat mijn accus van mijn schroefmachine slecht zijn

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (3)

Die zijn te koop bij elektronica onderdelen winkels, of via internet bv bij Conrad. Je moet zoeken op "accu cel".
Voorbeeld: zie bron.
Wel opletten op de maat (AAA, AA of anders).
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je hebt een persoonlijke conrad link gebruikt, die is alleen zichtbaar op jouw computer.
Ik zou eerst een accu openmaken en kijken welke cellen er nu inzitten, meestal kan je precies dezelfde wel ergens bijstellen.
Bijvoorbeeld bij conrad.nl zoals al genoemd,
maar als het goedkoop moet dan zou ik op ebay gaan zoeken of eventueel marktplaats als het uit Nederland moet komen.
"1.2v 2000" als zoekterm op ebay geeft meerder formaten.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Geef ik jou ook een beetje gelijk. ha ha
Ik neem aan dat die 2000 Amp een vergissing is , het zal wel 2000 mAmp zijn. De accu's die gebruikt worden in de betere boormachientjes zijn gesinterde nicad accu's en zijn verdraaid moeilijk te krijgen. De grap zit hem in het feit dat hij in relatief korte tijd een behoorlijk hoge stroom moet leveren en normale nicad accu's kunnen dat niet trekken want die worden veels te heet en daarbij zakt de spanning ineen. Ik zou proberen via de officiele importeur de accu;s te verkrijgen, de kosten zijn vaak aan de hoge kant. Succes
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
+ 2000 Amp, dat had ik niet eens gezien, dan moet ie er hele dikke kabels bij kopen. ;-)
Om precies te zijn zal hij 2000mAh bedoelen, want het gaat niet over stroomsterkte maar over capaciteit.