Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

mijn koffieapparaat ziet niet meer dat er water in de reservoir zit :wat kan ik doen?

Ik heb een leuke senseo, limited edition. nu ziet die sinds enige tijd moeilijk dat er water in de reservoir zit. Dus het lichtje knippert ook als ik het water pas heb aangevuld. Ik onderhoud mijn machine zeer goed : geregeld doorspoelen, ontkalken met de juiste preparaten etc. dus begrijp niet waar dit aan kan liggen. Als ik de reservoir dan een paar keer iets hardhandiger in de machine plaats, dan 'ziet" hij het ineens wel, maar dit effect blijft niet duren. Plus is m.i. ook niet goed voor mijn machine. Wat kan ik doen? Het is niet meer in garantie, en bovendien riskeer ik dat ze de machine gewoon bijhouden al hij stuk is (en dat wil ik zeker niet, gezien het design...)

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
795

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (4)

In de link een topic dat gaat over een vergelijkbaar probleem. Het is al wat ouder (2007), maar misschien heb je er wat aan.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ook het afneembare water reservoir dient u regelmatig te reinigen.
Dat voorkomt het ,vastzitten, van de vlotter die daar onderin zit.
(bij het hardhandig neerzetten schiet de vlotter los)
Dus regelmatig reinigen.
(Lees meer...)
Bronnen:
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik weer niet hoe oud hij is, maar als je nog garantie hebt zou ik daar gebruik van maken
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik zou eens serieus met het appataat gaan praten. Vraag hem of hij het echt niet meer kan zien, of dat hij het gewoon niet WIL zien. Zeg gewoon eerlijk tegen hem dat je zo niet langer verder wil.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding