Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoe/Waarvan kan ik het best soundproof oordopjes maken?

De laatste paar dagen laat ik mijn pc snachts aanstaan (voor een spel) mijn pc is echter wat verouderd en maakt een heel vervelend zoemend geluid. Om toch goed te kunnen slapen had ik bedacht om stukjes wc papier op te rollen en in mn oren te stoppen om het geluid te dempen. Dit werkte deels alleen dempte niet het volledige geluid. Mijn vraag is daarom wat voor materiaal zou ik kunnen gebruiken als oordopjes voor het beste resultaat?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
5.3K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (1)

Ik zou zelf niet al te veel gaan freubelen met allerhande isolerende materialen. Voor een bedrag van om en nabij de drie euro kun je bij elke drogist wel oordopjes halen. Otalgan, of een ander merk. Ohroprax wasbolletjes bijvoorbeeld. Lijkt mij een stuk comfortabeler.

Toegevoegd na 2 minuten:
En anders, mocht je het in huis hebben; propjes (vette) watten werken goed als alternatief.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik lig nu in mn bedje met watten in mn oren en het werkt erg goed!! Het dempt nog steeds niet alles maar in ieder geval meer dan het wc papier. Bedankt!!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Graag gedaan.

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding