Een witte alluminium,pvc op composiet tuinschutting bestaat dat hoger dan 1.80hoogte?

Onze buren zouden graag een schutting zetten van 2meter of 2.2m. Wij hebben daar geen probleem mee. Maar bestaat dat wel ? Enkel 1.80 ?
Zie foto voor wat ze zoeken.

Picture for question
10 jaar geleden
3.6K
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Voor zover ik weet, zijn de schuttingen altijd in 180. Je kunt een muurtje metselen en daar de schuttingen op plaatsen, dan kom je op de gewenste hoogte.
doralien
10 jaar geleden
Hey hartelijk dank voor je antwoordje. Maar eerst een muurtje metselen en daar dan een witte allu schutting op gaat dat mooi zijn? Hilhout heeft schermen van 2meter, doch geen witte en in hout en dat willen ze niet. Dus hoopte ik dat het toch bestond of dat je het kon laten maken.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Een muurtje kan je wit verven en dat muurtje kan natuurlijk in elke stijl gemaakt worden, bijvoorbeeld met de stenen die nu in de tuin liggen.
(de stenen op de foto kunnen, wat er in jullie tuinen ligt kan vast ook)

Antwoorden (1)

Die zullen moeilijk te krijgen zijn omdat het wettelijk niet mag. Een erfscheiding mag namelijk maar 2 meter hoor zijn en voor het huis zelfs maar 1 meter. Zie link. Ik zou dus eerst bij de gemeente een ontheffing vragen voor ik verder ging zoeken. Anders is het weggegooid geld omdat je het waarschijnlijk moet verwijderen als de gemeente er achter komt.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
doralien
10 jaar geleden
Dank voor uw antwoordje. We mogen in onze gemeente tot 2m en zelfs hoger als we dit overeenkomen. Dus blijft mijn vraag waar vind ik dus panelen van 2m hoogte.