Ik heb vlug een klantenkaart gevraagd en ik moest al mijn persoonlijke gegevens geven (straat,...) + mijn handtekening. Maar ik ga niet meer winkelen

in die winkel. Heb ik het recht dat deze gegevens gewist worden?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Het beste antwoord

even navragen.
bij meer van zulke situaties:
alleen je naam invullen is vaak voldoende.
zo werkt het bij div supers bij mij in de buurt.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Je kan een verzoek indienen, maar ik vermoed dat je naar het hoofdkantoor zal moeten hiervoor van de betreffende winkel.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dat moeten ze wissen als jij dat vraagt; op basis van de privacywetgeving.
Verder is het niet zo handig (tenzij het je niets uitmaakt) om je werkelijke naam en adres op te geven aan een winkel.
Je kan opgeven dat je Jan Klaassen heet en in de Zandstraat woont.