Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

hoe maak ik een plank vast bij mijn bed voor mijn hamster??

ik heb vrijdag een hamster gekregen maar ik heb er nu nog geen plek voor, ik heb wel een plank maar die moet bij mijn bed staan maar wel ongeveer 40cm van de grond af maar hoe moet ik die vast maken??

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
725

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

je kunt van die steunen kopen waar je plank op rust, er zijn ook planken met blinde bevestiging , begin met gaten in de muur te boren, het beste kun je die eerst aftekenen met een waterpas, dan pluggen erin, bij muren of gipswanden waar een holle ruimte achterzit, holle wand pluggen gebruiken en dan de steunen of ijzers voor je plank vastschroeven, de plank erop en deze aan de steun vastschroeven.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Aangezien dit tijdelijk is(als ik het goed begrijp) zou ik er gewoon even een dik kussen of een paar zware boeken tegenaan zetten.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Op twee kratten is het snelst.
Met speciale plankendragers is vermoedelijk mooier en degelijker. Even informeren bij de bouwmarkt.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Waaraan wil, kan en mag je de plank vastmaken?
Stenen of gipsen muur: gaten, de juiste pluggen en plankdragers.
Hout: plankdragers en schroeven.

Of anders gewoon 2 stevige dozen of kratten pakken.
De plank er gewoon opleggen. Als ie er makkelijk afglijdt: een paar stukken dubbelzijdig tape ertussen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding