Hoe kan ik schilderen in de nok?

Hallo, ik wil graag in de nok schilderen. Probleem is alleen dat er voor het huis een uitbouw staat met schuin dak. Hoe.kom ik hier goed bij? Zie foto voor indruk.

Picture for question
3 jaar geleden
4.1K
ronron1212
3 jaar geleden
Een hoogwerker huren
Amadea
3 jaar geleden
Als je dat IN de nok wilt doen dan zet je een stelling in die kamer (aangezien er ramen zijn zal het een zolderkamer betreffen).
ronron1212
3 jaar geleden
@Amadea een stelling in de kamer naar buiten om boven in te komen?

Antwoorden (1)

Zo'n plek is te bereiken met een hoogwerker. Die kan je naast de uitbouw zetten en zelf de juiste kant op sturen. Hoogwerkers zijn te huren voor de tijd dat je ze wil gebruiken.