Ik had laatst kaftpapier gekocht en het is helemaal paars en de andere kant blanko wit, na het kaften zaten eral witte schuurplekkjes, is het goed?

schuurplekjes bij het kaften slechte kaft?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

Ja dat had ik ook altijd, voelde al zinloos, vooral wanneer die hoekjes alsnog scheuren en t boek erdoorheen komt.
Ik zag vandaag een reclame bord waarop je uitrekbare kaften kreeg bij 10.- schoolspullen kopen. Deze dingen zullen vast niet duur zijn en zijn heel makkelijk en vast sterker!
Bronnen:
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Doorzichtig plakband over de hoeken is een uitkomst ;-)

Andere antwoorden (3)

Dat ligt aan de kaften, had het vorig jaar ook. Bij gladde kaften krijg je allemaal van die vlekjes, kan jij niets aan doen...
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat hoort, de papieren onderlaag is wit dus als je een klein schaafplekje hebt is het al wit.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ja had ik ook de onderlaag is wit.
dus dan schuur je langs iets af is de bovenlaag er af.
en had je misschien kaftfolie ?
dat had ik wel.
en bij mij was het wel zo gebeurd.