Ik wil mijn huis in de verf zetten.Het is nu rode fasade steen met nerven in. Hoe ga ik best te werk?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

Belangrijk is dat u kiest voor een ademende verf, zodat eventueel vocht, dat in de muur zit, nog weg kan komen, zonder dat de verf wordt aangetast.

Voor u gaat schilderen borstelt u eerst de muur schoon, met een harde borstel.

Daarna muur behandelen met een mosdodend middel. Bijv paramos. Deze paramos is op de muur te spuiten middels een onkruiddrukpomp.

Als muur weer opgedroogd is, kunt u met de roller de verf aanbrengen. Waarschijnlijk volstaan twee lagen.
AlphaLimaSierra