Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Waar kan ik een deurkruk krijgen met slot erin?

Zo een als je in veel voordeuren had, ronde knop met in de knop het sleutelgat. Ik heb namelijk een deur met alleen een uitsparing voor de deur kruk, niet het slot. En ik heb geen zin er veel aan te doen dus zo'n knop met slot is precies wat ik moet hebben. Alleen waar??? Schijnt iets heel ouderwets (en niet politiekeurmerk te zijn) Maar ik wil hem toch, dus wie weet waar......

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
1.2K
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Zijn dat soort zaken niet in een goede ijzerwarenzaak na te vragen? Of gaat het om een echt heel oud systeem?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Precies, dat bedoel ik CJL ! Als ik een plaatje had Blij dan had ik het er wel bij gezet. Deurknop met slot in knop, veel duidelijker kan ik het echt niet maken.

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Volgens mij heeft Zeiss Ikon zo'n slot in het assortiment.
Een ronde knop voor beide zijden van de deur en aan de ene zijde een sleutel en aan de andere zijde een knop.

Succes!

Toegevoegd na 1 minuut:
En anders een knopcilinder misschien? Voor het krukgat kun je afdekdoppen krijgen)

Toegevoegd na 11 minuten:
Bij gebruik van een knopcilinder wel een ander insteekslot plaatsen....
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Baptist in Arnhem -Baptist.nl
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Van Nemef heb je die dingen ook. Tenminste, vroeger wel. Is een ijzersterk merk.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Kijk eens bij een slotenmaker (Google)
Zoek eens op Marktplaats.
Of bij de Baptist, die zou hem misschien voor je kunnen bestellen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding