Waar kan ik stukken leer kopen?

Ik ben op zoek naar stukken leer. Bijvoorbeeld: veg tanned leather (weet niet hoe het hier in NL genoemd wordt.)

Waar kan ik dit kopen?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
2.4K

Antwoorden (3)

Je zou het op de markt kunnen proberen of bij een lederwarenwinkel vragen.

Ook op Marktplaats worden stukken leer aangeboden.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
In Marokko -en ongetwijfeld (heel veel) andere landen- kun je naar zo'n leermarkt oid.
Als er een bekende van jou die kant opgaat, vraag je toch gewoon of hij/zij leer voor je mee wil nemen terug. Best kans dat het ook super goedkoop is!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
www.echtleer.nl