Nee, ik weet uit ervaring dat het poreus is, water sijpelt er langzaam door, wat de isolatie natuurlijk ook niet ten goede komt.

Toegevoegd op 16-06-2009 22:26:25
Kan ook zijn dat het er langs sijpelt omdat het niet mee uitzet met het omhullende materiaal.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Absoluut niet dus niet gebruiken om je carport af te dichten!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Purschuim is tijdelijk waterdicht.
De kieren bij dakramen worden hiermee dichtgespoten.
Na een aantal jaren (10 jaar) in begint het purschuim echter te verouderen en beging de lekkage. Ik heb het idee dat de lekkage begint daar waar het purschuim vastgekleefd zat aan het hout.