De olie, en dan met twee stevige naalden 'm er uit peuteren. Als je de twee naalden er op zet, in de tegengestelde richting die de sleutel moet gaan om er uit te komen. En dan proberen grip te krijgen en 'm er uit te lichten.
Succes, lijkt me niet makkelijk.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (7)

Je kan proberen met wat slotenspray de sleutel "los" te krijgen in het slot, en dan is het prutsen met een pincet als em niet te diep is afgebroken...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dat heb ik laatst ook gehad! Bij mij hielp veel smeerolie en het sleuteltje er vervolgens uitpeuteren met een mes. Wonderbaarlijk maar lukte. Succes!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
De 'atlijd-passende-loper', beter bekent als betonschaar... als je het slot nog wilt gebruiken: probeer naast de afgebroken sleutel een figuurzaagje te steken en zo de sleutel eruit te vissen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
je kunt je slot ook uitboren met een ijzerboor maar dan is je slot wel naar zijn grootje
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ook een min van mij.
dat zal u nog niet meevallen op een openbare plaats.
hoe houd je het slot vast?
waar boor je mee?
en zo kan ik wel even doorgaan met tegenargumenten.
dit niet als een aanval bedoeld hoor.
maar omdat ik vaak lees dat minners geen antwoord geven.... bijdeze met een knipoog.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
wie zegt dat hij op een openbare plaats staat
met een boormachine kun je boren of een schroefmachine op accu
je kunt iemand vragen om je slot vast te houden misschien moet je eerst nadenken voor je iets doet
ook met een knipoog
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
en hoevaak heeft u het geprobeerd?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ik heb 1 keer het slot moeten uitboren omdat ik de sleutel kwijt was
en ik heb dit gedaan met een schroefmachine en mijn fiets stond op het station
kwamen veel mensen voorbij maar niemand zei wat
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ik weet niet waar u woont maar dat red u hier niet.
maar was dat ook een ketting slot?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ik woon in noord brabant {bij helmond} en ja was een kettingslot
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ok sorry moet nu stoppen...... ben weer verwijdert. noaberschap telt hier nog... snapt u?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
wat bedoel je piraatje
Zoek een dief die je slot kan openbreken, of anders de politie (die wil ook nog wel eens helpen).

Anders kan je in ieder geval het slot volgooien met kruipolie. Misschien helpt het om met een hamer op het slot te slaan, zodat de sleutel eruit kan trillen.
Ik hoop wel dat je dan nog een reserve sleutel hebt, anders moet je maar een slijptol gebruiken.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Heel simpel: 10 secondenlijm.

Klein druppeltje aan het afgebroken deel en even tegen het afgebroken deel houden om te drogen en alles er voorzichtig uittrekken.
Vooral niet te veel lijm aan de sleutel doen dan loop je de kans dat je ook ander palletjes en veertjes vastlijmt, maar een klein beetje is voldoende.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
een GE-WEL-DIG idee!
Laatst ook gehad. Afgebroken sleutel verwijderd met sterke magneet. Die moet je dan wel hebben :-(