Hoe kan ik verhelpen dat mijn stoel blijft kraken?

Gewoon vet of iets dergelijks gebruiken wat ik voor de ketting van de fiets ook gebruik, werkt niet. Na drie dagen kraakt hij weer.

Hij kraakt op het moment dat ik naar achter ga leunen of weer terug ga. Het komt van wrijving in het gewricht dat het mogelijk maakt om de stoel naar achteren en naar voren te bewegen.

Het gaat om een bureaustoel.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
15.1K

Antwoorden (3)

olie spray erin spuiten... dat helpt wel..
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
WD40 proberen (kruipolie)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
misschien dat kaarsvet helpt
dat wil nog wel eens langer blijven zitten dan olie