Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

ik ben huurder v/e appartement en heb de toestemming gekregen voor nieuwe vinyl. graag zou ik een isolerende onderlaag leggen.moet ik deze zelf betaln

de vinyl krijg ik van de verhuurmaatschappij. dien ik de isolerende ondelaag zelf te bekostigen? indien ik een klusjesdienst inschakel om de vloerbedekking te installeren.
zijn die kosten dan voor mij of de verhuurmaatschappij?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
975

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (3)

Als u huurder bent van een gemeubileerd appartement zou al de kosten voor de verhuurder zijn. U moet deze vraag gewoon aan de verhuurder voorleggen. Zijn antwoord zal het meest duidelijk zijn.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik denk dat je dat zelf komt te bekostigen. Overigens ik
heb nog nooit gehoord van een isolerende onderlaag onder vinyl. Vinyl isoleert opzicht al goed hoe dikker hoe
beter Bovendien wordt vinyl verlijmd en dat lijkt me moeilijk op een isolerende ondergrond. Wat de kosten aangaat je zult een bepaald bedrag vergoed krijgen. De meerkosten zijn voor eigen rekening
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ik zou goed nadenken over de argumenten voor de isolerende onderlaag. Als de verhuurder die redelijk vind (en er zelf ook profijt van heeft) is de kans groter dat hij het vergoedt
(Lees meer...)
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding