Er is op het eerste gezicht niks mis met die shop. Ze hebben een duidelijk telefoonnummer, een adres, een webshop-keurmerk, en vermelden ze netjes de wet "koop op afstand" in hun voorwaarden. Ook hebben ze een of andere award gekregen, en de website ziet er verzorgd uit.

Natuurlijk zegt dat allemaal niet alles; met iedere winkel kun je problemen krijgen.

Hoe het zit met de garantie kun je lezen in de tab "klantenservice". Maar op zich is dat helemaal niet zo belangrijk, want je hebt wettelijke garantie, ongeacht waar je iets koopt.

Als je nog wat meer zekerheid wilt hebben, bel ze dan eens op met een vraag over b.v. de garantie of verzending. Meestal kun je aan de manier, waarop je te woord wordt gestaan een indruk krijgen, hoe serieus zo'n shop met zijn klanten omgaat. Succes!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Ik heb zelf mijn Samsung Galaxy Ace bij Belsimpel.nl gekocht. Telefonisch; aardig personeel en ik werd goed en duidelijk te woord gestaan. De betaling ging na het gesprek via internet (d.m.v. een e-mail). Bezorging via DPD, twee werkdagen na betaling. Bij de levering (en via de mail) kreeg ik twee papieren over de garantie. Aanrader!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja sowieso, daar heb ik mijn mobieltje gekocht, +een mooie pen ;))