Loont het om extra garantie )5 jaar voor €99) te kopen bij aankoop van een nieuwe lcd-tv?
GoeieVraag is onderdeel van Startpagina. Startpagina geeft al meer dan 20 jaar een overzicht van handmatig geselecteerde links van relevante en betrouwbare Nederlandse websites.
Startpagina is dé (op)startpagina om je zoektocht op internet te beginnen.
Op zoek naar meer informatie over een specifiek onderwerp? Neem een kijkje op de themapagina's van Startpagina.
GoeieVraag is onderdeel van Startpagina. Startpagina geeft al meer dan 20 jaar een overzicht van handmatig geselecteerde links van relevante en betrouwbare Nederlandse websites.Startpagina is dé (op)startpagina om je zoektocht op internet te beginnen.Op zoek naar meer informatie over een specifiek onderwerp? Neem een kijkje op de themapagina's van Startpagina.
Op deze pagina vind je alle vragen in de categorie Garantie, Retourneren & Voorwaarden. Vragen over mode, online winkelen en winkels vind je in één van de gerelateerde subcategorieën.
Sony heeft mij een ander model ter vervanging aangeboden en mijn garantie is inmiddels net verlopen gaat nu de wettelijke verplichte garantie weer in?
Toegevoegd na 12 minuten:
Let op: het gaat hier om een nieuw vervangend model dus geen gerepareerde
Dus niet dat ie stuk is of niet werkt. Hoewel...
Ik heb op 2 juni jl een folielasapparaat gekocht bij lidl. De rol folie die erbij zat werkte zowiezo al niet, dwz dat deze niet echt vacuum trok. Sindsdien heeft het apparaat ongebruikt, met aankoopbon in de doos gezeten.
Nu heb ik aparte sealzakjes gekocht die op zich veel beter werken, maar waarvoor de mond van het apparaat (om het vacuum te trekken) te breed is. Hierdoor moet ik de zakjes eerst in de lengte dichtsealen, en dan in de breedte gebruiken. Maar ook dat dichtsealen/lassen is niet altijd lichtdicht waardoor het in de breedte vacuumtrekken ook de meeste keren niet lukt. Kortom: het apparaat is voor mij eigenlijk onbruikbaar.
Dus om een lang verhaal kort te maken: Geldt hier nu ook nog garantie op? Het lijkt misschien wat op muggeziften, maar die €22,99 wat ik ervoor betaald heb kan ik dan ook bij een ander apparaat doen die wèl goed werkt.
Toegevoegd na 51 seconden:
lichtdicht= luchtdicht
Mijn harde schijf is kapot. Als dit onder de garantie valt, dacht ik dat ik bij de leverancier moet zijn, niet bij de fabrikant. In dit geval dus bij de computerwinkel, en niet bij Seagate.
Op de website van de computerwinkel staat een lijst met fabrikanten die garantiegevallen liever direct met de klant afhandelen, dus niet via de leverancier. Seagate staat op die lijst.
Moet ik nu bij de leverancier zijn, of bij Seagate?
Toegevoegd na 1 minuut:
Zie ook http://www.goeievraag.nl/vraag/garantie.19138
GoeieVraag.nl is onderdeel van Kompas Publishing