Wanneer begint de sale?

Ik wil graag shoppen, maar wacht met geld uitgeven tot de wintersale/uitverkoop er is. Is er dit jaar (2018) een sale of begint dat volgend jaar?

Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
in: Winkelen
1.5K
TurfGraver
5 jaar geleden
Er is elke dag wel iets van een soort "sale".
Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
Op vrijdag 23 november -uit Amerika overgewaaide Black Friday- zijn de kortingen vergelijkbaar met begin eigenlijke uitverkoop in januari, tenminste in België.
anneliez
5 jaar geleden
Er is vast dit jaar nog wel ergens een uitverkoop, of pre-sale of seizoensuitverkoop of hoe ze het ook noemen. Behalve als je in België woont, daar begint de uitverkoop pas in januari

Antwoorden (1)

Veel winkels en modeketens hebben een winteruitverkoop en deze begint meestal in december en loopt door tot in januari. Maar er is geen vaste datum, waarop deze begint.
Veel modeketens beginnen op 27 december, de dag na Kerst. Maar andere beginnen al eerder. Daarnaast is er ook geen vaste datum waarop de uitverkoop eindigt. Als een winkel zijn doel heeft bereikt, zal hij stoppen met de uitverkoop.
Dus als je wacht tot Kerst, dan heb je de grootste kans dat je kunt shoppen tijdens de winteruitverkoop. En houd de websites en advertenties van je favoriete winkels in de gaten. Misschien beginnen deze eerder of juist wat later.