Wat betekend made in pro?

Laatst was ik aan het shoppen en ik zag een leuk tasje in het tasje stond made in pro, maar wat betekend dat eigenlijk ik koop namelijk liever geen dingen die in China worden gemaakt vaak is het van slechte kwaliteit

Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
in: Winkelen
1.9K

Antwoorden (1)

Bedoel je niet made in PRC? Dit betekent namelijk 'peoples republic of China'. Dit betekent eigenlijk ook gewoon made in China