Krijg je ontploft haar als je je krullen in laagjes laat knippen?

Ik heb lang haar met krullen en wil eens iets anders ermee doen en ik zat te denken aan laagjes. Ik ben alleen bang dat het dan heel erg ontploft gaat worden. Iemand advies?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Mode
1.4K
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ontploft??
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Laat je dan ook dynamiet aanbrengen?

Het beste antwoord

Niet als je lange laagjes neemt. Het kortste laagje moet tot je schouders komen, niet korter. En tussen de laagjes niet teveel ruimte laten zitten, dan loopt het mooi in elkaar over.

Ik heb zelf vol krullend haar en door de laagjes lijkt het juist minder vol.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (5)

Tip: stijltang
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ik heb zelf geen krullen maar me moeder wel (ik ben zooo jaloers) maar mijn moeder heeft dus pijpekrullen en laagjes, het geeft extra volume maar het "ontploft" niet, ook valt het wat mooier in elkaar
je moet wel oppassen dat de kortste laagjes nog net in een staart kunnen anders vallen er drie krullen uit en dat ziet er een beetje raar uit.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik he. Ook krullen in laagjes het gaat inderdaat wel wat "voller" zitten
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Bij mij wel... Maar gebruik altijd een stijltang omdat ik laagjes wel heel leuk vind
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik heb zelf krullen en veel laagjes het gaat niet ontploffen je moet er goed mouse in doen en anders haarlak !