Wat is een waardebon van paypal? want ik zag het bij de plus

Plzz help me met deze vraag is een waardebon net als kadobon of moet je echt een paypal account hebben

Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
in: Winkelen
6K
Amadea
6 jaar geleden
Weet je wel zeker dat het een waardebon betreft? Die krijg je normaliter in een winkel die niet doet aan geld terug, maar die jou geeft als je spijt hebt van een gekocht artikel en dat terugbrengt geeft om daar in dezelfde winkel een ander product mee te bekostigen.
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Amadea, in de war met een tegoedbon?

Antwoorden (1)

Om een PayPal waardebon te verzilveren moet je een account hebben(hoeft niet gekoppeld te zijn aan je rekeningnummer van je bank)
Het principe werkt hetzelfde als een iTunes kaart, je koopt een kaart waarop een code staat, deze "redeem code" kun je invullen bij de eerste de beste web-aankoop waar je mag betalen met Paypal, het restant komt op je Paypal rekening en kan desgewenst naar je rekening worden overgemaakt als de koppeling bestaat.
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Amadea
6 jaar geleden
Dat verhaal gaat over een cadeaubon, niet over een waardebon.
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Amadea, gaat het wel met u, is alles verder in orde? Een cadeaubon is een waardebon. Goedemorgen...
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
@amadeus: "Dat verhaal gaat over een cadeaubon"
Huh? Wat raar? De titel zegt namelijk niets over een kadobon... En wat is het verschil? Had ik bij waardebon dan kadobon moeten schrijven?
Amadea
6 jaar geleden
Lees de vraag nog eens, die gaat hier nou juist over. Daar wordt geen antwoord op gegeven!
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
" Lees de vraag nog eens,"
De vraag is natuurlijk onduidelijk. Want een kadobon is een waardebon, en er is geen of... want zowel met een kadobon alsmede een waardebon moet je een account hebben, want het zijn geen obligaties aan toonder. Vraag had moeten zijn: Werken de waardebonnen van Paypal net als de traditionele waardebonnen voor winkels e.d.
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Inderdaad RoqueTrader.
Plus voor dit zeer correcte antwoord.
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Groet amadeus + goed atwoord