Waarom gaan de meeste supermarkten pas s'ochtends om 8 uur open?

5 jaar geleden
in: Winkels
4.4K
Ozewiezewozewiezewallakristallix
5 jaar geleden
_Pàs_ 's ochtends om 8.00u ??? Nog niet zo lang geleden was dat standaard (pas) om 9.00u !
Het is al een uur eerder dan toen.
popeye
5 jaar geleden
Maar veel mensen beginnen al met werken om 6 a 7 uur in de ochtend. Ja schandalig gewoon dat het eerst om 9 uur was. Maar me vraag is waarom ze laat de supermarkt openen.
Ritsuka
5 jaar geleden
Ik heb liever dat ze in de avond wat langer open zijn
paulus811
5 jaar geleden
Voor wie 24/7 de supermarkt in wil kan ik de VS van harte aanbevelen. Ik heb 5 jaar in NY gewoond in de buurt van een Walmart en die was nooit dicht. Heb er 1 x in de nacht doorheen gelopen en dat was een aparte ervaring (de avond van Black Friday trouwens ook....). Voor wie plannen heeft, hieronder het adres :-) 400 Park Pl, NJ 07094
Open 24 hours
Mon - Sun | Open 24 Hours

Antwoorden (1)

De winkel open hebben kost geld. Personeel, verlichting, verwarming.
Het is dus niet aantrekkelijk om de winkel open te hebben op tijden dat niemand daar behoefte aan heeft.
En dat mensen beginnen te werken om 5 à 6 uur is een kul argument. Ze gaan niet nóg een half eerder opstaan om vóór het ontbijt boodschappen te gaan doen. Dat slaat echt nergens op.
5 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
+ als je smorgens zo vroeg begint heb je dus de hele middag de tijd om boodschappen te doen tot aan de winkelsluiting.
popeye
5 jaar geleden
Er zijn mensen die nachtdiensten draaien in bijvoorbeeld de logistiek, en die zijn om 6 uur klaar met werken.
Reddie
5 jaar geleden
@popeye, ja en dan? Moet je dan persé meteen gaan shoppen?
HeerVoldemort
5 jaar geleden
Waarom wordt er meteen zo agressief gereageerd op deze vraag? Direct beginnen over "kul argument" terwijl daar niets over gezegd was. En in de reacties ook weer... Ik draai ook nachtdienst, en waar stond ik om 8.00 vanmorgen? Bij de Plus. Kan ik vanmiddag gaan? Natuurlijk kan dat. Maar vanmiddag heb ik andere bezigheden. Wat maakt jou het uit hoe laat iemand boodschappen doet.