Waar staat op donderdag de reclamefolder van ah voor volgende week?

Veel reclamefolders kun je op donderdag online inzien, maar die van AH kan ik niet vinden. Terwijl deze al wel verspreid wordt.
Op vrijdag zet AH de aanbiedingen voor volgende week pas online.

De folder van de Coop staat bijvoorbeeld hier al:
https://www.folderz.nl/winkels/coop/folders-aanbiedingen
Tot voor kort viel de AH-folder al op donderdag bij ons in de bus.
Het gaat dus om de reclamefolder met bonusaanbiedingen

een jaar geleden
in: Winkels
2K
ronron1212
een jaar geleden
Op zoek naar de nieuwste folder van Albert Heijn? Wij hebben altijd de laatste voor je klaar staan. De recentste folder is geldig van 6 dec. - 26 dec. 2022.
LeonardN
een jaar geleden
Dat is
https://www.reclamefolder.nl/folders/albert-heijn/
Maar dat gaat
OF
Over de folder van DEZE week
OF
Over de kerstfolder.
NIET
Over de folder van volgende week (12-18 dec)
SingingCoyote13
een jaar geleden
enigste wat ik weet is https://www.ah.nl/bonus/folder je kan dan in het weekend al de folder van volgende week inzien of de huidige
ronron1212
een jaar geleden
@LeonardN de folder geld voor een paar weken even lezen in mijn eerste reactie
LeonardN
een jaar geleden
@ronron1212
Is dat
1. De folder voor volgende week (12 tot 18 december)? (waar om gevraagd wordt)
2. De kerstfolder / De wijnkerstfolder (6-26 dec)? (waar NIET om gevraagd wordt)
Ik snap je reactie, maar jij snapt mijn tegenreactie daarop niet goed.
ronron1212
een jaar geleden
Dat is wel de folder die er is en er komt geen andere deze maand
LeonardN
een jaar geleden
Jawel, die komt morgen 9 december uit.
https://www.ah.nl/bonus
Klik op het menu waar de datum staat.
Ik denk dus dat het antwoord op de vraag is:
"Waar staat op donderdag de reclamefolder van ah voor volgende week?"
Nergens, die komt pas vrijdag online.
SimonV
een jaar geleden
Dat hoeft niet. Er zijn bedrijven die reclamefolders scannen en op hun website zetten. De AH-folder wordt al verspreid en zou nu dus ergens online kunnen staan.
LeonardN
een jaar geleden
"die reclamefolders scannen"
Zoals?
Ik neem aan dat https://www.reclamefolder.nl (tegenwoordig) gewoon de PDF's aangeleverd* krijgt van AH en daarmee dat AH kan aangeven wanneer ze de folder online willen. Dat ziet er niet uit als scanwerk.
Zeker weten doe ik het niet, maar ik gok dat je in de problemen kan komen als je tegen de wil van AH in eerder gaat publiceren.
*Of dat ze de PDF's van de site van AH zelf kopiëren.
Kan jij naar een site verwijzen waarvan duidelijk is dat ze werkelijk scans maken van fysieke krantjes?
ronron1212
een jaar geleden
@LeonardN en dit dan
https://www.folderz.nl/winkels/albert-heijn/folders-aanbiedingen
Hier staan diverse andere folders
LeonardN
een jaar geleden
@ronron1212
Ja wat is daar mee?
Daar staan 3 folders EN losse reclames die weer uit die folders komen.
Maar wat is je punt?
ronron1212
een jaar geleden
@LeonardN
dit schrijf jij
Zeker weten doe ik het niet, maar ik gok dat je in de problemen kan komen als je tegen de wil van AH in eerder gaat publiceren.
*Of dat ze de PDF's van de site van AH zelf kopiëren.
Kan jij naar een site verwijzen waarvan duidelijk is dat ze werkelijk scans maken van fysieke krantjes?
LeonardN
een jaar geleden
Ja klopt, maar wat laat jij zijn dat daar tegenin gaat?
Maak eens een verhaal, iets als:
Jij zegt X
Ik laat Y zien
DUS X klopt niet. Alles wat daar staat bij folderz kan je OOK bij AH zien. Het is namelijk allemaal uit de folder van DEZE week of de kerstfolder of de kerstwijnfolder. Als je dus een punt wil maken moet je dus refereren naar een folder of reclame die NOG NIET online staat bij AH zelf.
ronron1212
een jaar geleden
@LeonardN tot ziens deze discussies blijven maar doorgaan

Het beste antwoord

Nergens.

Folderz.nl en Reclamefolder.nl maken zo lijkt het gebruik van wat er op de site van de winkels wordt gezet of van wat ze aangeleverd krijgen in PDF. Aangezien de Coop donderdag al op de eigen site staat en AH pas vrijdag online publiceert zie je dus dit verschil.
In theorie zou je fysieke krantjes kunnen gaan scannen, maar in de praktijk zie je dat weinig of nergens meer.
een jaar geleden
SimonV
een jaar geleden
Ja, dat zal het 'm zijn. Bedankt!