Kun je bij de aldi in 2 x betalen?

Ik ben nog boodschappen nodig maar kom 5 cent te kort op de bank maar heb het nog wel in de portomonee nu vraag ik me af kan ik bij de aldi ook eerst met de pin betalen en de 5 euro cent contant betalen

een jaar geleden
in: Winkels
2.2K
Amadea
een jaar geleden
Gezien mijn ervaring dat ze bij de Aldi niet moeilijk doen lijkt mij dat heel goed mogelijk. Ook bij andere supermarkten zie ik het wel gebeuren dat mensen deels contant en deels met pinpas betalen.
Pieterke
een jaar geleden
Bij mijn bank mag je wel een klein bedrag in de min komen te staan bij het afrekenen ook al heb je bij de bank aangegeven dat je niet in de min wilt komen. Dus wellicht kan dat bij jouw bank ook.
mandy3011
een jaar geleden
Ik val onder bewondvoering daarom vraag ik het even zodat ik niet in de problemen kom
Ritsuka
een jaar geleden
Direct aangeven zodra ze beginnen met scannen. Is geen probleem hoor

Antwoorden (1)

Ja hoor dat kan ,er zijn wel meer mensen die dit doen.
een jaar geleden