Waar kan ik transparante kerstballen kopen?

Van die plastic kerstballen die je open kunt schuiven en kunt vullen met bijvoorbeeld chocolaatjes.

Toegevoegd na 18 minuten:
En dan in een winkel, niet online

Toegevoegd na 38 minuten:
In de buurt van Arnhem

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
in: Winkelen

Antwoorden (1)

Bij www.kerstversiering.nl waar ze in diverse maten te koop zijn.

Toegevoegd na 27 minuten:
Pas nadat ik dit antwoord plaatste voegde vraagsteller toe dat het in een fysieke winkel moet zijn.

Het is dan trouwens wel zo handig om te weten in welke streek die winkel zich moet bevinden, want wat heb je aan in winkel in Maastricht als je in Groningen woont?!
Amadea
7 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
sorry, vergeten erbij te zetten. Je hoeft niet gelijk boos te reageren.
Amadea
7 jaar geleden
Hoe kom je erbij dat dat boos zou zijn?
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
?! aan het eind van je reactie