In welke winkel kan je smurvenspry kopen ?

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
in: Winkelen
Amadea
7 jaar geleden
In welke provincie?

Antwoorden (1)

Zolang wij niet weten in welke omgeving jij het spul zou willen kopen is de vraag nogal lastig te beantwoorden. Ik geef een paar opties, maar kan specifieker worden zodra jij de locatie aangeeft:
- Security Shop, Amstelveenseweg 101, Amsterdam
- HRB Beveiligingen, Unolaan 33, Heerlen
- Dicks Dumpstore, Over de Kelders 8, Leeuwarden
- First Care Company, Tesselschadestraat 43, Deventer
- KNB Security Shop, Hordenloop 16, Etten-Leur

Toegevoegd na 2 dagen:
Vanavond heb ik ontdekt dat er tegenwoordig blauwe slagroom in een spuitbus bestaat. Die zou je ook smurfenspray kunnen noemen. Alleen heeft dat geen beveiligingseffect, want je kunt het opeten. Zie http://cmgtcontent.ahold.com.kpnis.nl/cmgtcontent/media//001433000/000/001433060_001_379380_708.jpg (te koop bij Albert Heijn).
Amadea