Ik heb vrij kort haar, dat nog niet op mn schouders hangt! Heeft u tips om er een knot ik te kunnen maken zonder dat overal haar uit puilt?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Mode

Antwoorden (2)

Met speldjes. Je kan ook met klemmetjes juist dat piekeffect creeeren, dat is speels.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik heb ongeveer net zo lang haar als ik dat wil doen dat probeer ik het ook met schuifjes en knipjes maar het is ook handig om het eerst in de vorm te brengen met je hand en dan met knipjes en schuifjes en dan met water! Dat droogt vanzelf en dan met een beetje haarlak blijft het zitten.