waar kan ik kleine stukken leer kopen in de omgeving van weert? (geen internet, marktplaats etc.)

Ik ben een journal/notitieboek aan het maken

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Winkelen
1.1K

Antwoorden (2)

Een andere mogelijkheid is een "zadelmaker" te vinden, dit is een oude ambacht waarbij veel leer wordt gebruikt. Zeker een telefoontje waard, lijkt me.

Heleen Klumper is zadelmaker en mede eigenaar van speciaalzaak Riël Klumper.

"In 2006 heeft zij de MSFC opleiding gevolgd, en vervolgens in 2009 de Engelse internationale opleiding SMS Qualified Saddlefitter met goed gevolg afgelegd. "

De zadelmakerij is gevestigd in Almelo, afgezien van e-mail: info@rielklumper.nl , zijn zij ook telefonisch bereikbaar : 0546 82 1415

CONTACT MET HELEEN KLUMPER
ADRES:
Saddle fit service & Riël Klumper
Haven Noordzijde 21B
7607 ER Almelo
TELEFOON:
E-MAIL:
info@rielklumper.nl
WEBSITE:
www.saddlefitservice.nl

[uit de bron]
Heleen meet met veel kennis, vakmanschap en passie zadels voor paard en ruiter aan. Daarnaast is het repareren van zadels ook een vak dat Heleen in de vingers heeft. Reparaties, zoals : singelstoten vervangen, losse stiknaden, point- en backstraps vervangen, zadelboom repareren, bijvullen kussens of het verbreden/versmallen van de boom.

https://www.mijnambacht.nl/over-heleen-klumper

Toegevoegd na 2 minuten:
Andere mogelijkheid was in Schoonebeek... dat is nog verder van Weert af. Misschien een dagje uit van maken :-))
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
In Weert zitten 3 schoenmakers waar je misschien kunt slagen. Ik heb de adressen opgezocht. Het zijn de volgende adressen: Langstraat 54, Dr. Poelsstraat 6 en Beekstraat 63 in Weert.
Succes.