Dolce & Gabbna , Nep of Fabrieksfoutje?

Een jongen uit mijn klas heeft een Dolce & 'Gabanna' riem , maar ipv Gabanna stond er Gabbna.
Hij blijft beweren dat hij het in een echte shop heeft gekocht.
Is het echt nep of is het een fabrieksfoutje?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Mode
1.1K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Jij schrijft: Dolce & Gabanna
Op de riem staat: Dolce & Gabbna
Volgens mij is het: Dolce & Gabbana
Eigenlijk klopt jouw vraag en de riem niet
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
De Wibra heeft wel een iets minder hoge kwaliteitsstandaard dan Dolce & Gabbana :P
Daarom kost het ook ietsje meer.....
Dus zo'n spelfout zou er echt NOOIT doorkomen bij D&G

Antwoorden (6)

Klinkt nep, kwaliteitscontrole zou dat nooit accepteren
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Deze is nep. Dit zie je vaak in landen als Turkije op de markt aangeboden: het kost niks en lijkt net echt.

Een fabrieksfout als deze komt nooit door de strenge controles heen. En als dat al gebeurd zien ze het in de winkel wel en wordt de riem uit het assortiment gehaald.
Nee, je kunt er met zekerheid vanuit gaan dat hij nep is.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Inderdaad. Zo'n fabrieksfoutje is echt onmogelijk.Normaal gesproken moet je van goeden huize komen, wil je de nepper kunnen onderscheiden van het origineel, maar in dezen lijkt me dat wel duidelijk.
Nep, ik denk dat hij een beetje wil opscheppen...
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Jaren geleden kocht ik een vulpen van het merk Telicaan. De inkt liep er net zo hard uit als ik het erin stopte. In feite zijn die Gabbna en Telicaan nog nette lui. Ze laten merken dat het niet origineel is
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
nep, want als het een echte Dolce & Gabanna riem was zouden ze niet zo snel een fabrieksfoutje maken maar als het zou gebeuren dan zouden ze het heus wel nogmaals controleren voordat ze het in een winkel zetten.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Kan niet zo grote merken dat die fabrieksfouten in de winkels verkopen.
Zoiezo "nep"! Maar in Turkije hebben ze eerste kwaliteit namaak :) miss vandaar
En of die arme jongen is opgeligt :s