Dolce & Gabbna , Nep of Fabrieksfoutje?

Een jongen uit mijn klas heeft een Dolce & 'Gabanna' riem , maar ipv Gabanna stond er Gabbna.
Hij blijft beweren dat hij het in een echte shop heeft gekocht.
Is het echt nep of is het een fabrieksfoutje?

Weet jij het antwoord?

/2500

Klinkt nep, kwaliteitscontrole zou dat nooit accepteren

Deze is nep. Dit zie je vaak in landen als Turkije op de markt aangeboden: het kost niks en lijkt net echt. Een fabrieksfout als deze komt nooit door de strenge controles heen. En als dat al gebeurd zien ze het in de winkel wel en wordt de riem uit het assortiment gehaald. Nee, je kunt er met zekerheid vanuit gaan dat hij nep is.

Nep, ik denk dat hij een beetje wil opscheppen...

Jaren geleden kocht ik een vulpen van het merk Telicaan. De inkt liep er net zo hard uit als ik het erin stopte. In feite zijn die Gabbna en Telicaan nog nette lui. Ze laten merken dat het niet origineel is

nep, want als het een echte Dolce & Gabanna riem was zouden ze niet zo snel een fabrieksfoutje maken maar als het zou gebeuren dan zouden ze het heus wel nogmaals controleren voordat ze het in een winkel zetten.

Kan niet zo grote merken dat die fabrieksfouten in de winkels verkopen. Zoiezo "nep"! Maar in Turkije hebben ze eerste kwaliteit namaak :) miss vandaar En of die arme jongen is opgeligt :s

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100