Er kan nog bijna niemand ervaring hebben, want die site is er nog maar één week. Als je goed leest is er nog maar één mogelijkheid om een "gift" te krijgen en dat is 5 Euro. Daar moet je een email voor schrijven, met de redenen waarom je zo graag die 5 Euro wilt hebben.

Ik denk dat er niet zoveel mis is met die site, maar dat het wel een idee is dat niet werkt. De eigenaar van deze site zal nooit aan al die spullen kunnen komen, die hij zomaar gratis kan weggeven. Dat hoopt hij alleen maar.

Doe gewoon mee, en houd heel goed in de gaten, dat je NIETS gaat betalen. En overweeg ook, of je het fijn vindt als deze site je persoonlijke gegevens heeft. (naam, adres, emailadres etc.)

Er zijn m.i. 2 mogelijkheden:
1. Dit werkt absoluut niet en deze site is over een paar weken weer verdwenen, wegens gebrek aan belangstelling.
2. Het werkt wel, en er zullen honderden mensen gaan meedoen. Want iedereen is dol op gratis spullen. Maar daarmee wordt ook de kans, dat je een keer in de prijzen zult vallen uiterst klein.

Kortom: een beetje een onzinnige site, die je (als je goed oplet!) geen geld kost, maar waar het resultaat teleurstellend kan zijn.