Kan iemand via internet bankieren geld betalen aan mijn paypal account?

Iemand moet mij geld betalen.
Hij wil dat alleen doen via internet bankieren.
Maar ik wil mijn bank gegevens enzo niet geven.
Wel heb ik een paypal account waar hij geld op kan storten en ik heb een visa cadeaucard van de albert heijn met het visa nummer
47290...40...041 ik heb een paar getallen weg gelaten.
Ik kan mijn transacties enzo op prepayshopping.com bekijken.

Kan hij mij betalen via internet bankieren op mijn paypal account of op mijn visa cadeaucard

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Antwoorden (1)

Nee dat zal niet lukken. PayPal kan alleen betalingen vanaf een creditcard of paypal zelf ontvangen. Anders zal het echt met je bankgegevens moeten