Als koper kun je je verzendoptie kiezen.
De mogelijke verzendopties en de kosten per optie zie je naast de prijs van het artikel.
De aangeboden opties zijn gebaseerd op de locatie van jou en de verkoper, en op de instellingen van de verkoper.

Verzendopties
Er zijn 4 opties voor het verzenden van je pakket:

1 Naar een door jou geselecteerd pakketpunt met:
Mondial Relay
ChronopostShop2SHop
Correos Oficina
DHL ServicePoint
DPD Pickup*
DHL ServicePoint
Homerr
Relais Colis
UPS

2 Naar jouw thuisadres met:
La Poste
Colissimo
Bpost
Correos Domicilio
Correos International
Paq 24
PostNL
DHL Home Delivery

3 Met aangepaste verzending
De manier van verzenden is afhankelijk van welke pakketdienst de koper selecteert.

4 Jij haalt het pakket op bij de verkoper (geen verzendoptie)
Je kunt met de koper afspreken om het artikel in ontvangst te nemen.

Vraag gerust, indien iets niet duidelijk is.