Waar kan ik kermis balletjespistolen kopen?

-- Deze vraag is al gesteld alleen de antwoord is gegeven had een website die het niet meer heeft!

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Ik zou het je niet adviseren:
http://www.bbgunkopen.com/Balletjes-pistool-kopen.html
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Ik wil er 1 met vering die legaal is. Niet de illegale die kan ik ook wel bestellen

Het beste antwoord

Die kan je kopen bij www.dx.com Chinese site onv 10 dagen verzendtijd (het is wel illegaal)
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Die site ken ik en ja ze zijn illegaal. Ik ben opzoek naar de legale
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Die van de Kermis zijn ook illegaal er bestaat geen legale
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Pakketjes van het buitenland worden beter gecontroleerd dan die van Nederland dus jammer genoeg niet voor mij :(